Instrukcja

Instrukcja krok po kroku

Krok 1. Zakładanie konta:

  • Aby założyć konto kliknij w górnym menu ZAREJESTRUJ SIĘ.
  • Jeśli nie jesteś jeszcze zarejestrowanym klientem firmy Forever Living Products, w skrócie FLP i nie masz nadanego własnego numeru klienta (ID), potrzebnego do generowania zamówień hurtowych, wypełnij aplikację aby założyć bezpłatnie kartę stałego klienta
    <kliknij tutaj>.
  • Zostaniesz przeniesiony/a do formularza aplikacyjnego FLP. Po aplikacji otrzymasz numer klienta (ID) (zapisz go!) i aktywujesz swoje konto partnerskie na poziomie Novus Customer (stała zniżka 15%). Jeśli będziesz miał/a problemy lub pytania odnośnie rejestracji, skontaktuj się z osobą, od której dowiedziałeś/aś się o tej stronie.
  • Jeśli wszystko przebiegnie prawidłowo powinieneś/aś na swój adres email otrzymać potwierdzenie założenia konta w FLP
  • Gdy już będziesz miał/a swój nr klienta (ID) w FLP powróć na naszą stronę i kliknij ponownie ZAREJESTRUJ SIĘ  i dokończ rejestrację aby otrzymać dostęp do platformy zamówień hurtowych AloeMarket.pl
  • Po zweryfikowaniu twojego podania otrzymasz na adres email informacje o statusie.
  • Jeśli wszystko przebiegnie prawidłowo powinieneś/aś na swój adres email otrzymać potwierdzenie założenia konta na platformie zamówień hurtowych AloeMarket.pl
  • Jeśli będziesz miał/a problemy lub pytania skontaktuj się z nami mailowo kontakt@aloemarket.pl lub telefonicznie 601359121

Krok 2. Logowanie: Aby zalogować się kliknij w górnym menu ZALOGUJ SIĘ.

Krok 3. Kompletowanie zamówienia:

  • Jeśli nie widzisz produktów, kliknij w górnym menu PRODUKTY.
  • Do sprawnego dodawania produktów możesz użyć wyszukiwarki, kategorii produktów , filtrów (przetestuj najwygodniejszy dla siebie sposób).
  • W prawej kolumnie masz podgląd kompletowanego koszyka z wartością kwotową i punktową.
  • Pamiętaj, że minimalna wartość zamówienia to 250,00 zł

Krok 4. Generowanie zamówienia:

  • Gdy zamówienie jest kompletne, kliknij w koszyk w górnym prawym rogu.
  • Przejrzyj poprawność i jeśli wszystko jest w porządku, kliknij PRZEJDŹ DO ZAMÓWIENIA.
  • Aby zamówienie mogło być zrealizowane przez FLP, sprawdź swoje dane na stronie zamówienia, w szczególności pamiętaj, aby podać swój numer ID, imię i nazwisko oraz telefon kontaktowy (aby dane były na stałe uzupełnione prawidłowo, wybierz w górnym menu KONTO, a następnie EDYTUJ PROFIL i tam uaktualnij profil).
  • Zaakceptuj regulamin.
  • Kliknij ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.

Krok 5. Realizacja zamówienia w FLP

  • AloeMarket właśnie przesłał twoje zamówienie do producenta na adres zamowienia@flpp.com.pl.
  • Pracownik biura obsługi klienta FLP potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji. Ewentualnie poinformuje o braku niektórych produktów i kwocie do zapłaty przy odbiorze.
  • Przygotuj wyliczoną kwotę za zamówione towary i zapłać kurierowi przy odbiorze.
  • Pamiętaj o sprawdzeniu stanu i kompletności przesyłki w obecności kuriera. W przypadku niezgodności, spisz protokół.
  • Jeśli będziesz miał/a pytania odnośnie realizacji zamówienia, możesz skontaktować się z infolinią FLP pod nr tel. (22)456 43 55